FOOD & DRINK

Ново кафене Starbucks отвори врати на пъпа на София

02 Август 2017 • FOOD & DRINK • Автор: Йордан Луканов
Ново кафене Starbucks отвори врати на пъпа на София

Култовата верига за кафе Starbucks, представена в България от AmRest, откри ново кафене в София. Обектът се намира в центъра на столицата – на ъгъла на ул. Съборна и ул. Княз Александър I. Това е шестият обект на компанията у нас, с който тя продължава развитието си в страната.

“За мен е чест да открия най-новото кафене на Starbucks в София. Това е дългоочакваният момент, в който започва нов етап от развитието на компанията в България. Щастлив съм, че това прекрасно място в самия център на столицата ни ще даде възможност на още повече хора да се насладят на нашето уникално кафе и на незабравимото Starbucks изживяване. Радвам се, че ние продължаваме напред с нови обекти и обновена продуктова линия!“ - заяви Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България.

Сред официалните гости на събитието беше и заместник-посланика в Посолството на САЩ в София Мартина Стронг, както и търговското аташе Мария Галиндо.

„За мен е удоволствие да присъствам на откриването на новото Starbucks кафене и да отбележа успеха на компанията в България. Радвам се, че г-н Иван Георгиев – новият регионален мениджър на Starbucks, е вложил много енергия, за да се случи това прекрасно събитие“, заяви госпожа Стронг и допълни, че брандът Starbucks е още една възможност българите да опознаят Америка.

Част от програмата на откриването беше и музикален флашмоб с любими български песни, посветени на кафето, в който се включиха и представители на екипа на AmRest от България и Румъния. Изненада за гостите беше и специалната торта на Starbucks по случай събитието.

Новото Starbucks кафене разполага с площ от 330 кв. метра и 150 седящи места отвън и вътре. Интериорният дизайн на заведението е нов и уникален, както всеки от интериорите на останалите кафенета. Той включва интересни снимки, описващи историята и пътя на кафето, и предлага уютна атмосфера.

В рамките на събитието при откриването посетителите имаха възможност да опитат новите продукти на Starbucks, които компанията въведе в България в края на месец юли - освежителните смутита, напитките Refresha, Popcorn Frappuccino, Cotton Candy и новите сандвичи със свежи продукти и десерти с йогурт и гранола.

Starbucks, представен в България от AmRest, разширява дейността си у нас, като в края на 2017 г. компанията ще изненада своите клиенти с още заведения и интересни нови продукти.

Коментари